دوست عزیز، به سایت علمی نخبگان جوان خوش آمدید

مشاهده این پیام به این معنی است که شما در سایت عضو نیستید، لطفا در صورت تمایل جهت عضویت در سایت علمی نخبگان جوان اینجا کلیک کنید.

توجه داشته باشید، در صورتی که عضو سایت نباشید نمی توانید از تمامی امکانات و خدمات سایت استفاده کنید.
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: لامبورگینی “هوراکان” با 610 اسب بخار قدرت

  1. #1
    کـــــــاربر فــــعال
    رشته تحصیلی
    اقتصاد
    نوشته ها
    8,281
    ارسال تشکر
    21,844
    دریافت تشکر: 45,916
    قدرت امتیاز دهی
    82822
    Array
    Almas Parsi's: جدید94

    Ok لامبورگینی “هوراکان” با 610 اسب بخار قدرت

    لامبورگینی “هوراکان” با 610 اسب بخار قدرت


    لامبورگینی با کنار گذاشتن گالاردو از سال (۲۰۱۴) خودرویی دیگر در کلاس اسپرت را روانه بازار خواهد نمود.


    استادیت: به زودی این خودرو یعنی لامبورگینی هوراکان در ۶۰ شهرجهان و ۱۳۰ تور بین المللی به نمایش درخواهد آمد. لامبورگینی هوراکان دارای ۶۱۰ اسب بخار قدرت است.

    لامبورگینی هوراکان آخرین نسل از مدل Sant’Agata این شرکت است و نماد گاو نر خشمگین محسوب می شود. هوراکان در زبان اسپانیایی به معنی طوفان است. این مدل از لامبورگینی در اوت ۱۸۷۹ بنام Conte de la Patilla در آلیکانته ساخته شد.

    لامبورگینی گالاردو به عنوان گل سرسبد شرکت لامبورگینی شناخته می شود تا کنون ۱۴۰۰۰ دستگاه از این خودرو در سراسر جهان به فروش رفته است و یکی از ۱۰ اتومبیل گرانقیمت جهان است.





    خب؛ به نظر شما این تغییر چه لزومی داشته است و لامبورگینی چه چیزی را تغییر داده است؟

    آنها می گویند: این خودرو بر روی یک شاسی جدید بسته شده است و در تولید آن از آخرین فناوری تولید خودرو در این کارخانه استفاده شده است. موتور این اتومبیل قادر است تا ۶۱۰ اسب بخار نیرو تولید کند و در قسمت سوخت رسانی آن از تکنولوژی (IDS) یا ‘Iniezione Diretta Stratificata’ استفاده شده است. در این سیستم سوخت رسانی تزریق سوخت به سیلندر به صورت مستقیم و غیر مستقیم و در حالت ترکیبی سوخت و هوا به صورت پودر خیلی ریز صورت می گیرد.










    انجین ۵٫۲ لیتری آن نه تنها می تواند تا ۵۶۰ نیوتن بر متر مربع گشتاور ایجاد نماید بلکه مصرف سوخت کمتری نسبت به گالاردو دارد و صدی ۲٫۵ لیتر می سوزاند که مطابق با استانداردهای اتحادیه اروپا در نوع موتورهای V10 است.

    این خودرو شتاب و توقف خوبی دارد و از استاندارهای موجود جلوتر است.

    بگذارید از سرعت این خودرو صحبت کنیم: هوراکان صفر تا صد را در ۳٫۲ ثانیه طی خواهد کرد سرعتی که باعث می شد دو صدم ثانیه بهتر از گالاردو باشد. ۲۰۰ متر را نیز ۹٫۹ ثانیه و بالاترین سرعت آن به ۳۲۵ کیلومتر در ساعت خواهد رسید.







    شاسی لامبورگینی هوراکان ترکیبی از کربن و آلومینیوم است که “hybrid chassis” خوانده می شود. وزن این شاسی ۱,۴۲۲ کیلوگرم است که نسبت وزن به قدرت: ۲٫۳۳ کیلوگرم بر اسب بخار دارد. طراحی و ساخت شاسی لامبورگینی توسط مهندسان آئودی صورت می گیرد و احتمال اینکه این شاسی پلتفرمی از سری R8 باشد وجود دارد ولی ما مطمئن نیستیم.

    هوراکان گیربکس ۷ دنده ای دارد به کلاچ دو گانه و از یک سیستم انتقال قدرت اختصاصی به نام LDF استفاده می کند که مخفف ‘Lamborghini Doppia Frizione” است و از سیستم چهار چرخ متحرک یا AWD که ضد لغزش است استفاده می کند و قادر است خودرو را همیشه در حالت پایدار نگه دارد. این خودرو همچون آونتادور دارای یک سوئچ قرمز که دارای تنظیمات سه گانه ای است که ۶ وضعیت را برای خودرو در شرایط مختلف ایجاد می کند.








    لامبورگینی هوراکان در سیستم ترمز خود از دیسک های سرامیکی کربن استفاده می کنند. این خودرو طرح خود را از لامبورگینی به ارث برده ولی برخی خطوط بهتر شده است و در ناحیه جلو خودرو دریچه هوا تغییراتی داشته است.

    هوراکان در بهار سال آینده خورشیدی ۹۳ به بازار عرضه خواهد شد. قیمت خودرو هنوز اعلام نشده است.


















    بوفیلند


  2. 2 کاربر از پست مفید Almas Parsi سپاس کرده اند .


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •