رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان گفت: گفتمان عقلانیت و اصلاحات می‌تواند مطالبات بحق مردم را دنبال کند و پیگیر حقوق اساسی دولت و کارآمدی قوای نظام در راستای رسیدن به اهداف مقام معظم رهبری باشد.
آفتاب: علی نکویی شامگاه گذشته(پنج شنبه) در گردهمایی اصلاح‌طلبان استان اصفهان با عنوان "اصلاحات و دهه چهارم انقلاب اسلامی" اظهارکرد: امروز در این همایش جمع شده‌ایم تا با همفکری حمایت خود را از برنامه‌های دولت تدبیر و امید اعلام و این دولت را در رسیدن به اهدافش کمک کنیم.


وی افزود: همه اصلاح‌طلبان استان اصفهان در جریان حوادث قبل و بعد از دولت روحانی قرار دارند و می‌دانند که این روزها بر این دولت چه می‌گذرد و چه مشکلات و تنگنا‌هایی را برای دولت ایجاد کرده‌اند.


رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان با اشاره به تازه ترین هجمه بر رییس جمهور ادامه داد: تازه‌ترین هجمه‌ جریانی است که برنامه تلویزیونی رییس جمهور را با اختلال مواجه کرد پس باید بر این موضوع واقف باشیم که این دولت با مشکلات متعددی دست به گریبان می‌شود و باید به آن کمک کنیم.


نکویی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان استان ضمن بزرگداشت و احترام برای خون شهدا امروز دور یکدیگر جمع شده‌اند تا از افرادی که به طور واقعی در راه امام(ره) و شهدا قدم گذاشته‌اند حمایت کنند و امروز دولت تدبیر امید متشکل از همه کسانی است که در راه شهدا و امام قدم می‌گذارند.


وی با اشاره به سخنان رییس جمهور در جمع دانشگاهیان افزود: مردم و همه اقشار جامعه باید به سخنان رییس جمهوری گوش فرا دهند. روحانی در جمع روسای دانشگاه‌های کشور خواسته‌های خود را از ملت و دنشگاهیان خواستار شد و مشکلاتی که برای این دولت پیش آمده را باز گو کرد و حالا نوبت مردم است که رییس جمهور را درک کنند.


رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان تاکید کرد: باور دارم که گفتمان عقلانیت و اصلاحات می‌تواند مطالبات بحق مردم را دنبال کند و پیگیر حقوق اساسی دولت و کارآمدی قوای نظام در راستای رسیدن به اهداف مقام معظم رهبری باشد.


به گزارش ایسنا، نکویی خاطرنشان کرد: خط مشی اصلاحات و خط مشی رییس جمهور کاملاً مشخص است و آرزو داریم وی بتواند وعده‌هایی که داده است را جامع عمل بپوشاند البته می‌دانیم که عده‌ای اینچنین نمی‌خواهند پس باید رییس جمهور را یاری کرد.