دوست عزیز، به سایت علمی نخبگان جوان خوش آمدید

مشاهده این پیام به این معنی است که شما در سایت عضو نیستید، لطفا در صورت تمایل جهت عضویت در سایت علمی نخبگان جوان اینجا کلیک کنید.

توجه داشته باشید، در صورتی که عضو سایت نباشید نمی توانید از تمامی امکانات و خدمات سایت استفاده کنید.
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: ***پیام شهدا به پدر و مادر***

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    همکار تالار دفاع مقدس
    رشته تحصیلی
    علوم سیاسی
    نوشته ها
    185
    ارسال تشکر
    1,547
    دریافت تشکر: 695
    قدرت امتیاز دهی
    1729
    Array

    پیش فرض ***پیام شهدا به پدر و مادر***






    به نام خدا،
    آن كه زنده است و سپاهيانش را ياري ميكند و آن كه جان را به امانت به همه داده و با تشكر از او كه مرا امانتداري صديق قرار داده كه در لحظهاي كه امانت خود را طلب كرد با روي باز تقديمش كردم و با سلام به شما كه چنين مقرر شده بود تا در اين دوروزدنيا مزاحمي براي شما باشم و مسئوليت پرورش و تربيت مرا بر گردن شما نهادند. امروز سوّم محرم است و عمليات نزديك. و ما هم آمادهي بستن بار سفري درازيم. ولي افسوس كه دستمان خالي است و با كولهباري از افسوس از آنچه كه ميتوانستيم باشم و نبودم راهي اين راه ميشوم و تنها چيزي كه اميدوار به آن هستم فضل و كرم بي نهايت خداست كه دلم را گرم ميكند. پدر و مادر عزيزم، طبيعي است كه از دوري من ناراحت خواهيد شد، ولي اين را كه من در اين ماه كنار سرورم بروم را به فال نيك بگيريد و بدانيد كه اينجا من راضي هستم ولي بدانيد كه من راحتم و هميشه از خدا ميخواستم كه با اين بارتهي كه من دارم شهادتم را در زمان و موقعيتي قرار دهد كه شفيعم مولايم باشد والا هرگز روي رستگاري را نخواهم ديد. و براي اينكه پسرتان به آرزويش رسيد خوشحال باشيد. و ما هر چه بكشيم كم كشيدهايم و بدانيد هر چه بيشتر سختي بكشيم پاكتر خواهيم شد و راحتتر جان خواهيم داد و به ديار خوبان خواهيم رفت. و از جانب من خيالتان راحت باشد و بدانيد اين راه را همه بايد بروند و بزودي همه را ملاقات خواهم كرد.

    خواهر و برادرم، اميدوارم كه بتوانيد صبر كنيد و ائمه و مصيبتهاي آنان را از ياد نبريد، زياد به فكر مرگ باشيد و آنها را فراموش نكنيد و راه شهيدان را ادامه بدهيد و با ياد خدا در دل و ذكر خدا بر لب بر دشمنان اسلام بتازيد كه خدا يار شماست و در نهايت هم در كنار حق تعالي خواهيد بود.
    مهدي واعظي آشتياني

    ******************



    به نام خداوندي كه وجودش را در وجود خود درك كردهام و جاني را كه او در من دميد براي تقديمش آماده كردهام. مسئلة اعتقاد به خداوند و وجود انقلاب الهي مان و رهبري پيامبرگونة امام امت، خميني كبير است كه باعث ميشود انسان وجود خويش را براي ايثار در اين راه، بسيار كوچك پندارد. به پدرش و بالخصوص مادر ارجمندم، عرض ميكنم: مگر نه اينكه «انالله و انا اليه راجعون»؟ پس چه بهتر كه اين بازگشتن به سوي او با رضا كامل و در راه او باشد. پس چه غم كه من به اين موت راضيم. كمترين غم به دل راه ندهيد كه من با دادن جانم در راه خدا بسيار شادم. در اينجا كه هستم با مقاومت كامل، شيريني شهادت را كه براي خيلي ها در شهرها و پناههاي دور از جنگ باعث خنده شده مضمضه ميكنم و منتظر سركشيدن آن بوديم كه سركشيديم و راحت از دنياي فاني و بي وفايشرمآلود رخت بربستيم كه كاش خداي رحيم ما را از گناهان پاك كرده باشد و ما را به سوي خود خواند. پدرش و مادر عزيزم، اگر اشكي ريختيد اشك شوق باشد كه غير از اين مرا آزرده ميكند. نكند به كسي اجازه دهيد كه به شما تسليت بگويد، چون شوق من، هر چه هست، ميدانم كه از شما لذتبخشتر است، چون رحمت خدا را به چشم ديدهام. پدر و مادرش عزيزم، اگر انتظار ازدواج مرا داشتيد و ازدواج من شما را خوشحال ميكرد، به شما تبريك ميگويم. جشن بگيريد و شيريني بدهيد. من ازدواج كردم، با مرگ پاكي وصلت كردم كه مرا به سوي خدا ميبرد. حجلهام اگر سنگرم نبود، در كنار سنگرم بود. لذت محيطش را چشيدم، حلقههاي قشنگي در دست كرديم، حلقههاي نارنجكهايي كه چشم حسود دشمنان را از حدقه درمي آورد. بوسه از لبهاي سرد تفنگم ميگرفتم كه وجودم را آتش ميزد. من همه چيز را به راه خدا دادهام. آيا خدا با آن رحم و مهرباني مرا نميپذيرد؟ پس شادي كنيد تا شادم كنيد.
    يدالله فتاحي

    ******************



    اين انقلاب عمري دوباره به ما بخشيد، عمري سعادت آميز. پدر عزيزم، خوشحال باش كه روضههايت فريادرس من شد كه حسين بگويم. و از هجرت حسين(ع) گفتي، مهاجر شدم. تو از هل من ناصرش گفتي، لبيك گفتم. از رشادتش گفتي، رشيد شدم. از مظلوميت حسين گفتي بر ظالم خروشيدم. از رزم حسين گفتي، رزمنده شدم. از مقاومت حسين(ع) گفتي، مقاومت كردم. از سينة ستبرش گفتي، سينهام را آماج گلولهها كردم. و از شهادت حسين گفتي، شهيد شدم. و خونم، مادر، اي مادر عزيز، همان قطرههاي شير بود كه در رگهايم جاري ساختي تا حسنت احسن شود، احسن. مادرم، سرت را بالا بگير، قامتت را راسخ كن كه فرزندت را به لياقت سربازي حسين(ع) رساندي و در آن روز محشر پيش جدهات حضرت زهرا(س) سرافراز و خشنود و مقربي.
    سيدحسن حسيني

    ******************



    پدرم، درود بر تو كه چونان ابراهيم فرزند خويش را به فرمان خداي بزرگ به قربانگاه فرستادي. بدان و آگاه باش كه اسماعيلت هرگز از فرمان باري تعالي سر باز نميزند و مرگ در راه خدا را جز سعادت نميداند و زندگي را جز جهاد در راه عقيده درست نميداند و شهادت را جزو بهترين نعمتهاي خداوند ميداند. مادرم، سلام بر تو كه بالاخره بر احساس مادرانهات پيروز شدي و فرزندت را روانة ميدان نبرد كفار و مسلمين كردي و گفتي كه تو را در راه خدا هديه انقلاب اسلامي ميكنم. و من به وجود تو افتخار ميكنم كه مادري از سلالة فاطمة زهرا(س) هستي.
    عباس خزائي



    ******************



    پدرم، افتخار كن كه ابراهيموار اسماعيلت را به قربانگاه فرستادي، افتخار كن و بدان كه فرزندت همان راهي را رفت كه تو ميخواستي و گام در همان راهي گذاشت كه اسماعيل گذاشت.
    ابوالقاسم اخوان

    ******************



    اي داغديدهها، درست است كه جوانهايتان، اين گلهاي تازه از غنچه باز شده، پرپر ميشوند، ولي بايد در نظر داشت كه اين جوانها براي چه كسي و چه هدفي و احياي چه مسلكي اين گونه سرسختانه مقاومت ميكنند. مسلماً براي خدا و قرآن و احياي سنتهاي الهي و پيامبر است. و لازم است كه اين فرزندان اسلام اين گونه علياصغروار شهيد شوند تا اسلام زنده بماند. و براي اينكه اسلام و اين انقلاب زنده بماند، احتياج به خونهاي پاك اين گونه برادران رزمندة مسلمان دارد تا جان از گمراهي و ظلمت و ظلم و ستم رهايي دهند. و خوشا به حال اين مادراني كه فرزندان خود را قاسم وار به ميدان نبرد حق عليه باطل ميفرستند و اين گونه مقاومت زينب وار ميكنند و پيام خون جوانان و شهيدان را به گوش تمام جهانيان ميرسانند. و من از خدا ميخواهم كه مادر من هم مانند مادران شهيدان صدر اسلام باشد و خداوند اين توفيق را به او بدهد.
    سيدعباس اصطهباناتي

    حواسمان هست یانه اگر شهیدنشویم میمیریم راه سومی وجود ندارد............

  2. 4 کاربر از پست مفید خادم شهدا سپاس کرده اند .


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 15th August 2013, 09:38 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 7th February 2013, 09:54 PM
  3. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 1st February 2013, 10:47 AM
  4. موفقیت دانشمندان در تعیین میزان پیشرفت سرطان با شیوه پیشگامانه
    توسط سونای در انجمن سرطان شناسی و انكولوژی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 16th January 2013, 10:21 PM
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 24th December 2009, 11:24 AM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •